V treh korakih do več smeha

Pozitiven učinek smeha Čeprav dandanes živimo popolnoma drugače kot naši predniki, so nekatera starodavna znanja tako univerzalna, da jih čas ne more povoziti. Na primer učinek smeha. Ne glede na to, ali se smejimo čemu, ker je smešno, ker smo dobre volje, ali pa se do smeha pripravimo na primer z jogo smeha, naše počutje se izboljša. Kar so naši predniki vedeli, mi danes na novo odkrivamo in dokazujemo.

binaire optie strategieen

binary options traders uk Izsledki ene od raziskav na primer kažejo, da je smejalna terapija ozirama zdravljenje s humorjem enako učinkovito kot pogosto predpisovani antipsihotiki za obvladovanje vznemirjenosti pri ljudeh z demenco. Seveda pri smehu ni neželenih stranskih učinkov. A to je le ena od številnih raziskav, ki se ukvarjajo s pozitivnim vplivom smeha na zdravje.

instant payday loans same day  

longer term loans trading binario migliori brokers Z zdravim nasmehom do več smehaZakaj se ne smejimo več
Eden od razlogov, zakaj se nekateri ljudje neradi smejijo, je prepričanje, da njihovi zobje niso dovolj lepi. Pravzaprav jim je nerodno pokazati svoje zobe. Res je, da nam po vseh možnih komunikacijskih poteh kar naprej kažejo holivudske nasmehe in nam z njimi vsiljujejo predstavo o lepih zobeh. A prepogosto pozabimo, koliko retuširanja ustvari take podobe.

loan ca Z zdravim nasmehom do več smeha
Kadar so piškavi, krivi ali zelo natlačeni zobje povrhu oplemeniteni s slabim zadahom in krvavečimi dlesnimi sestavni del nasmeha, ni časa za tarnanje in zapiranje vase, temveč za ukrepanje. Čas za akcijo! Pri takih zobeh predvsem ne gre za lepotno težavo, ampak zdravstveno. V najboljšem primeru jo bomo odnesli z zobobolom, v najslabšem pa bomo ostali brez zoba. Na poti do brezzobosti, ki je na primer tlakovana z vnetjem obzobnih tkiv, smo tudi bolj izpostavljeni tveganju za infarkt, možgansko kap in še kar nekaj hujših zdravstvenih zapletov. Res hočemo to? Če je odgovor negativen, zakorakajmo na pot bolj zdravega nasmeha.

 

binary options using bollinger bands 1. korak: V udobju kopalnice
Z izboljšano ustno higieno odpravimo vzrok tako zobne gnilobe kot vnetja dlesni. Ne pozabimo, da za temeljito ustno higieno ni dovolj samo zobna ščetka. Obvezno moramo redno čistiti tudi medzobne prostore – z medzobnimi ščetkami, zobno nitko ali katerim drugim pripomočkom, kot je na primer Sonicare AirFloss. Če je zobna gniloba že načela kakšen zob, takoj obiščimo zobozdravnika, da zob popravi. Tako ne bomo preprečili samo bolečine, ampak tudi neprijeten zadah ali celo izgubo zoba. Tudi sicer ne pozabimo dvakrat letno na preventivni zobozdravstveni pregled.

 

traden demo konto Krivi in nagneteni zobje ustvarjajo videz nereda2. korak: V rokah strokovnjaka
Krivi in nagneteni zobje ustvarjajo videz nereda. Človeško oko zaznava kot lepo vse, kar je v ravnovesju in urejeno. Kadar je prisotno drobno neskladje poravnanosti zob, lahko to daje nasmehu poseben čar. Po drugi strani ne smemo pozabiti, da vsak zob, ki ni poravnan v zobnem loku, ustvarja dodatna kritična mesta za nastanek zobne gnilobe in vnetje dlesni. Zato ima ortodontsko zdravljenje dvojni učinek.

 

Če se nam zdi, da bi bil naš nasmeh popoln, če bi imeli malo bolj bele zobe, je na mestu vprašanje, ali bi se svetlejši zobje še vedno skladali s tenom naše polti in barvo las. Če gre za površinsko zabarvanje zaradi kave, tobaka, rdečega vina in podobno, ga lahko precej odstranimo že z dobro zobno ščetko, kot je na primer električna ščetka Philips Sonicare. Kadar pa gre za notranjo zabarvanost, se je o beljenju zob najbolje posvetovati s strokovnjakom.

Okrušen zob, ki se pokaže ob nasmehu, se bo nekaterim zdel ljubka značilnost nasmeha. Morda lastnik takega zoba oziroma nasmeha tudi ne bo čutil potrebe po popravilu. Je pa z vidika funkcionalnosti zoba o popravilu smiselno razmisliti in se posvetovati z zobozdravnikom. Podobno kot pri ortodontskem zdravljenju s takim popravilom dosežemo dvojni učinek.

 

no verfivation easy to qualify payday loans 3. korak: V svoji notranjosti
Kadar je vzrok za nezadovoljstvo z našim nasmehom pomanjkanje samozavesti, je velika verjetnost, da bomo tudi takrat, ko bo z našimi zobmi in nasmehom vse v najlepšem redu, našli nekaj, kar se nam bo zdelo, da še vedno ni dovolj dobro. Ali pa si enostavno ne bomo drznili nasmehniti se, smejati. Takrat se spomnimo, da je smeh pol zdravja. In če ne bo zadostovalo, se spomnimo še enkrat. In še enkrat. In še enkrat ...

 

Zdravi zobje in nasmehLahko si tudi predstavljamo, da je naš nasmeh modni dodatek. Edinstveni modni dodatek, saj imamo na vsem svetu samo mi takega. Nobena slavna oseba, modna ikona, ne kdor koli drug nima nasmeha, kot ga imamo mi.

Najbolj naravno je ne razmišljati o tem, kako smo videti, ko se smejimo. Nasmehnimo in smejmo se iskreno in iz srca. Ko to naredimo, energija našega nasmeha zasenči vse tisto, kar sicer vidimo kot pomanjkljivost.

Preverimo tudi, kakšna je naša telesna drža. Je vzravnana ali je glava večinoma upognjena navzdol? Kam gledamo, ko hodimo? Naravnost ali v tla? Je naša glava velikokrat upognjena naprej, s pogledom v prenosni ali tablični računalnik, pametni telefon ...?

 

Rezultati raziskav so namreč pokazali, da naša telesna drža vpliva na raven hormonov v telesu, ti pa na naše razpoloženje. Za ljudi s povešenimi rameni, upognjenih glav in hrbtov je značilno, da so bolj pesimistično naravnani, večkrat žalostni, prestrašeni, in tudi depresivni. Tako razpoloženje ni ravno odskočna deska za veliko smeha in tako se vrtimo v začaranem krogu. To pa ne pomeni, da smo pri tem popolnoma nemočni.

Ko ugotovimo, da se vrtimo v začaranem krogu in začutimo, da s tem uničujemo svoje zdravje, je pravi čas za spremembo. Sprejmimo odločitev, da bomo naredili kaj dobrega zase. Lahko začnemo s smehom »na recept«. Trikrat dnevno.

Ne glede na to, za kateri korak se odločimo, verjemimo, da to znamo in zmoremo, ter vztrajajmo pri odločitvi. Korak za korakom. Iz ure v uro. Iz dneva v dan, tedna v teden, meseca v mesec ... v nov začarani krog smeha in nasmeha.

 


Nataša Sinovec